EnglishFrenchGermanItalianUkrainian

Стратегія

БАЧЕННЯ

Міські голови – Лідери громад, ефективні менеджери місцевого самоврядування в Україні Мер – ефективний управлінець, фінансовий менеджер громади, стратег, аналітик, політик, який: – відповідальний перед громадою – сприяє становленню місцевого самоврядування у відповідності до Європейської Хартії місцевого самоврядування.

МІСІЯ

Сприяти фаховому росту, компетентності міського голови; Стати виразником інтересів громад і органів місцевого самоврядування перед органами державної влади на центральному та регіональному рівнях; Впливати на побудову самодостатніх українських громад, в яких органи місцевого самоврядування здатні виконувати довірені їм повноваження із забезпечення належного рівня життя громадян.

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

І. Ефективне лідерство Проекти:
  1. Розробка системи управління якістю послуг в малих містах
  2. Розробка стратегій розвитку громад та підвищення конкурентоспроможності
  3. Формування системних PR-компаній спрямованих на формування іміджу та репутації у територіальній громаді
  4. Тренінг-центр «Сучасне місто»

ІІ. Представлення позиції в центральних органах влади Проекти:

  1. Участь в колегіях Міністерств і відомств
  2. Взаємодія з комітетами ВР
  3. Актуальні звернення

ІІІ. Юридична підтримка Проекти:

  1. СМС-проект
  2. Надання консультацій органам місцевого самоврядування
  3. Організація навчань службовців новому в законодавстві (на базі регіональних відділень та дистанційно)

ІV. Економіка та залучення інвестицій Проекти:

  1. Розробка стратегій підвищення конкурентоспроможності малих міст
  2. Створення інвестиційного паспорту міста
  3. Впровадження енергоефективних технологій
  4. Рекреаційні проекти
  5. Розвиток туристичних кластерів
  6. Проекти франчайзингу

V.Комунікаційний простір Проекти:

  1. Створення порталу малих міст «Місто»
  2. Електронне місто: програми ГІС, Населення, Комунальні платежі, Електронний документообіг
  3. Колл-центр міської ради

Впровадження стратегії

  1. Зміцнення інституційної спроможності Асоціації (діяльність офісу)
  2. Формування бази експертів для надання фахових консультацій
  3. Розширення PR-діяльності Асоціації, формування системних PR-компаній
  4. Використання порталу малих міст як основного джерела інформації
  5. Збір та поширення кращих практик органів місцевого самоврядування малих міст
  6. Пошук партнерів, залучення грантів на реалізацію проектів для малих міст

МЕТОДИ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ

Впровадження методу проектного менеджменту.

Плани впровадження проектів розробляються щорічно. Участь міст в проектах передбачається через конкурсні засади та чіткі критерії кожного проекту.